LS Central

Co może zyskać Twoja sieć sklepów dzięki spójnemu systemowi w chmurze?

LS Central to zintegrowany system sprzedaży detalicznej 

Jeśli w Twojej sieci sklepów wykorzystywanych jest wiele różnych programów do obsługi odrębnych procesów, to czas zmienić je na jeden nowoczesny system, w którym pracownicy zrealizują wszystkie zadania, a Ty zyskasz pełen wgląd w aktualną sytuację firmy.

LS Central dla branży retail pozwoli Ci na zażegnanie takich problemów, jak brak dostępu do rzetelnych i aktualnych danych, nieplanowane koszty czy brak informacji o ścieżce zakupowej klienta.

Czym jest LS Central?

LS Central to kompletny system typu all-in-one stworzony przez LS Retail. Jest dedykowany przedsiębiorstwom branży handlu detalicznego, które korzystają z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. LS Central łączy w jednym rozwiązaniu finanse, czyli obszar ERP, oraz punkty sprzedaży (POS), działalność sklepów, zarządzanie łańcuchem dostaw, towarami e-commerce oraz obsługą klienta i budowaniem jego lojalności.

Dla jakich firm jest LS Central? 

Sieci sklepów, w których pracuje ponad 50 pracowników
Firm działających jednocześnie w branży retail i innej, np. sklep z kawiarnią
Oczekujących systemu z rozbudowaną i kompleksową funkcjonalnością
Sieci, których strategicznym celem jest szybkie rozszerzanie działalności

LS Central spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających firm sprzedaży detalicznej. Korzystają z niego przedsiębiorstwa na całym świecie, realizując swoją działalność w różnych branżach.

Ubrania i moda
Meble i wyposażenie wnętrz
Elektronika
Biżuteria i zegarki
Sprzęt sportowy
Zdrowie i uroda
Sklepy ogrodnicze
Księgarnie
Sklepy papiernicze i artystyczne
Muzea i edukacja
DIY
Sklepy duty-free

Dostarczając nowoczesne narzędzia, wspieraj działania każdego pracownika w organizacji

System dla sprzedaży detalicznej LS Central wspiera pracę każdego pracownika, dając mu dostęp do informacji i funkcjonalności, których potrzebuje, aby efektywnie i sprawnie wykonywać swoje obowiązki. W programie możesz ustawić zakres dostępu do informacji dla każdej osoby – na podstawie jego roli zawodowej w organizacji.

Wsparcie dla Zarządu i CEO

Buduj strategię opartą na rzetelnych informacjach i raportach. Redukuj straty i rozwijaj biznes, wykorzystując cały jego potencjał.  

  • Sprawuj kontrolę nad biznesem 
  • Korzystaj z dostępu do aktualnych danych o sprzedaży 
  • Miej wgląd w łańcuch wartości 
  • Otwieraj nowe sklepy i skaluj biznes 
  • Podejmuj strategiczne decyzje oparte na danych 
  • Implementuj nowe technologie 
  • Zauważaj trendy i wykorzystuj szanse 

Wsparcie dla CFO i działu finansowego

POS, e-commerce i zarządzanie towarami są obsługiwane w jednym systemie, zatem koszty i przychody ze wszystkich obszarów są zawsze zsynchronizowane. Miej dostęp do wszystkich informacji, jakich potrzebujesz – filtruj, przeglądaj i analizuj dane.  

  • Pracuj na zawsze aktualnych danych finansowych i danych o sprzedaży 
  • Zyskuj wgląd we wszystkie transakcje 
  • Kontroluj księgowanie transakcji sprzedaży 
  • Śledź wydajność poszczególnych sklepów, pracowników 
  • Dokładnie kalkuluj zyski i straty 
  • Redukuj czas poświęcany na uzgodnienia finansowe

Wsparcie zespołu odpowiedzialnego za merchandising

Dzięki wiarygodnym danym o sprzedaży, zaawansowanej analityce oraz prognozowaniu popytu z wykorzystaniem technologii sztucznej inteligencji, możesz łatwiej niż kiedykolwiek zadbać o optymalny poziom stanów magazynowych. Zadbaj o zadowolenie klientów i osiągaj wyznaczone cele.  

  • Miej pełen wgląd w stany magazynowe  
  • Zarządzaj cyklem życia produktów 
  • Prognozuj zapotrzebowanie na produkty dla sklepów 
  • Obsługuj planowanie i dystrybucję towarów  
  • Zarządzaj asortymentem dla franczyz 
  • Poznaj najlepiej i najgorzej sprzedające się produkty 
  • Zauważaj trendy i prognozuj popyt 

Wsparcie operacyjnego zarządzania sklepami

Zarządzaj informacjami o stanach zapasów, sprzedaży, wydajności pracowników oraz budżetach w jednym systemie.  

  • Monitoruj sprzedaż, działania w sklepie oraz wydajność pracowników dzięki spersonalizowanym pulpitom 
  • Identyfikuj godziny szczytu i efektywnie planuj zmiany w grafiku 
  • Optymalizuj stany towarów w sklepie 
  • Generuj dzienne raporty 
  • Rób zamówienia w systemie POS na podstawie raportów i alertów  
  • Zarządzaj pracownikami przypisując im zadania w różnych obszarach 

Wsparcie sprzedawców

Dostarcz sprzedawcom narzędzia, aby mogli obsługiwać klientów w sposób spersonalizowany oraz dostarczali im informacje na temat oferty.  

  • Zmniejszaj kolejki i obsługuj klientów w dowolnym miejscu dzięki mobilnym POS 
  • Szybko realizuj zwroty 
  • Angażuj klientów i pomagaj im znajdować produkty, które polubią  
  • Przeprowadzaj procesy w obszarze towarów na urządzeniach mobilnych, np. przyjmowanie towarów na stan 
  • Wykorzystaj technologię sztucznej inteligencji, aby rekomendować klientom właściwe produkty 
  • Obsługuj zamówienia z opcją kliknij i odbierz 
  • Sprawdzaj dostępność towarów w różnych sklepach i składaj zamówienia 

Zachowaj pełną kontrolę nad swoim biznesem

System LS Central pozwoli Ci na monitorowanie wszystkich aktualnych działań w firmie, co da możliwość podejmowania szybkich i adekwatnych decyzji.  

  • Zadbaj o integrację wszystkich procesów biznesowych w różnych kanałach, regionach i branżach 
  • Śledź towary w łańcuchu dostaw 
  • Generuj raporty i korzystaj z zawsze aktualnych informacji 
  • Zarządzaj cenami, produktami, ofertą czy kampaniami z centrali firmy 
  • Poznaj potrzeby swoich klientów i prognozuj popyt dzięki sztucznej inteligencji 
  • Skaluj swój biznes i powiększaj sieć sklepów  
  • Skonfiguruj system, aby realizować wszystkie lokalne wymogi legislacyjne 

Zadbaj o swoich klientów

Oferuj swoim klientom najlepsze doświadczenie – zarówno w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych.  

  • Analizuj wyniki sprzedaży, sprawdzaj różne scenariusze i dostosowuj swoją strategię  
  • Twórz wielokanałowe programy lojalnościowe, które generującą wysokie zyski  
  • Dostosuj ceny towarów oraz uzupełnianie towarów (tzw. replenishment) do rzeczywistego poziomu popytu 
  • Korzystaj z danych historycznych, aby prowadzić skuteczne kampanie i przygotowywać atrakcyjne oferty 
  • Zoptymalizuj swój asortyment w poszczególnych lokalizacjach sklepów, obserwując trendy oraz pojawiające się szanse 
  • Udostępniaj klientom spersonalizowane oferty oraz promocje 

Zmniejsz koszty i maksymalizuj przychody z LS Central

Wyeliminuj koszty i nieefektywne procesy, które wynikają z używania wielu niezintegrowanych rozwiązań.  

  • Zmniejsz koszty administracji i integracji oprogramowania 
  • Śledź wskaźniki KPI i na bieżąco dostosowuj swoją strategię 
  • Opieraj swoje decyzje na spójnych, wiarygodnych danych finansowych 
  • Prowadź efektywne i nieczasochłonne szkolenia dla pracowników 
  • Ogranicz pracę ręczną i błędy dzięki automatyzacji  
  • Zamów tylko tyle towaru, ile potrzebujesz i zadbaj o jego właściwą dystrybucję 
  • Wykrywaj nieefektywne procesy i zapobiegaj powstawaniu niepotrzebnych kosztów 

Zwiększaj sprzedaż w sklepach oraz w internecie

Oferuj swoim klientom najlepsze doświadczenie – zarówno w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych.  

  • Analizuj wyniki sprzedaży, sprawdzaj różne scenariusze i dostosowuj swoją strategię  
  • Twórz wielokanałowe programy lojalnościowe, które generującą wysokie zyski  
  • Dostosuj ceny towarów oraz uzupełnianie towarów (tzw. replenishment) do rzeczywistego poziomu popytu 
  • Korzystaj z danych historycznych, aby prowadzić skuteczne kampanie i przygotowywać atrakcyjne oferty 
  • Zoptymalizuj swój asortyment w poszczególnych lokalizacjach sklepów, obserwując trendy oraz pojawiające się szanse 
  • Udostępniaj klientom spersonalizowane oferty oraz promocje 

Jakich narzędzi potrzebujesz, aby Twoja firma odniosła sukces w handlu detalicznym?

Platforma integrująca sklepy stacjonarne i on-line
Zarządzaj sprzedażą, magazynami, cenami, ofertami czy kampaniami reklamowymi zarówno dla e-commerce, jak i sieci sklepów stacjonarnych.
Oprogramowanie integrujące procesy
Kontroluj wszystkie procesy biznesowe – od POS do ERP, magazynów czy dystrybucji.
Dostęp do zintegrowanych informacji
Korzystaj z oprogramowania, które zbiera dane ze wszystkich obszarów działalności twojego biznesu – i podejmuj strategiczne decyzje na podstawie aktualnych informacji.
Spójność marek i branż
Zarządzaj wszystkimi swoimi biznesami poprzez jedno narzędzie, które zapewnia pełną ofertę funkcjonalności dla wielu branż.

System dla sprzedaży detalicznej w chmurze

System LS Central dostępny jest zarówno w modelu tradycyjnym oraz chmurowym w wysoce bezpiecznej i niezawodnej chmurze obliczeniowej Microsoft.

Możliwość rozbudowy funkcjonalności

Co więcej, możesz sprawnie dodawać do systemu nowe funkcjonalności. Przy minimalnych kosztach początkowych i minimalnym czasie przygotowania możesz wdrażać kluczowe aplikacje, dodawać technologie sztucznej inteligencji, uzyskiwać zaawansowane funkcje analizy danych lub wdrażać inne dowolne innowacyjne funkcjonalności, które przybliżą Cię do klientów.

Niezawodne działanie nawet bez dostępu do internetu

Z systemem dla sprzedaży detalicznej LS Central możesz prowadzić działalność nawet wtedy, gdy w sklepie utracony zostanie dostęp do sieci internetowej. LS Central POS działa również w trybie offline, więc Twoje sklepy są zawsze gotowe do pracy – nawet w przypadku awarii połączenia.

Zintegrowany system, który odpowiada na wszystkie potrzeby Twojej sieci handlowej

Dzięki LS Central możesz zarządzać procesami i operacjami biznesowymi w jednym ekosystemie, mając dostęp do jednego źródła danych.  

POS

Realizuj sprzedaż, śledź i zamawiaj produkty, oferuj klientom spersonalizowaną obsługę klienta oraz zarządzaj towarami i danymi klientów.

ERP

LS Central jest rozwiązaniem opartym na Microsoft Dynamics 365 Business Central, jednym z najlepszych systemów ERP na świecie.

Zarządzanie pracownikami

Kontroluj grafiki i koszty pracy pracowników, a także maksymalizuj ich produktywność i satysfakcję.

Analityka i raportowanie

Buduj wizję swojego biznesu na rzetelnych i aktualnych danych. Zastosuj analizy oparte na technologii sztucznej inteligencji i podejmuj skuteczne decyzje.

Lojalność klientów

Zyskaj wgląd w informacje o wszystkich punktach styku Twoich klientów. Personalizuj swoje oferty, zadbaj o zadowolenie klientów i zyskaj ich lojalność.

Zarządzanie towarami

Korzystaj z ręcznych i automatycznych narzędzi do uzupełniania towarów, aby utrzymać ich optymalny poziom we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz e-commerce.

E-commerce

LS Central jest rozwiązaniem otwartym i łatwo integruje się z platformami e-commerce. Dzięki temu możesz zadbać o spójne doświadczenia klientów podczas zakupów.

Weź udział w bezpłatnych konsultacjach! 

Nasz ekspert doradzi Ci w wyborze odpowiedniego oprogramowania do sprzedaży detalicznej.  

Skontaktuj się z nami

Poznaj wszystkie nasze produkty dla branży retail 

databaseuserscartscreenchart-barsdiamondcrosschevron-downmenu-circletext-align-right